Monday, August 20, 2012

Tarha, eskari, koulu

No nyt se on sitten alkanut, ihan oikea arki.

Mies vie Käävän kouluun, Minikäävän koululle eskariin ja Hippiäisen ja Hempon tarhaan. Ysin aamuina Kääpä menee itse. Koulun jälkeen se menee sitten asukaspuistoon.

Minä lähden töihin 6.45 ja haen neljän jälkeen kääpäläiset. Ensin T&T:n tarhasta, sitten Miniäisen eskarista ja Kääpä onkin kotona, kun saavumme. Seuraavaksi Pikku Kakkonen ja päivällinen ja mahdolliset harrastukset. Käävällä on partio tiistaina ja viulu torstaina. Minikäävän ilmoitin kanteleeseen maanantaiksi, mutta taidammekin nyt jättää sen pois. Miniäinen on niin väsynyt iltaisin ja leikkii mielellään pihakavereiden kanssa. Ajattelin, että voisimme mennä taas taekwondoon yhdessä.

Minä olin Me&i-kutsuilla ja tilasin itselleni paljon vaatteita ja lapsillekin jotain. Mutta parasta oli, että pääsin reissuun ilmaan kääpiä, vaikka olin luvannut ottaa kaikki halukkaat mukaan.

Toukolainen askarteli eilen tarhassa porkkanan. Se oli värittänyt vihreällä ja oranssilla oikean puolen ja nurjalla puolella oli musta-valkoinen haamuporkkana. Voi että, miten ylpeänä Touko porkkanaa esitteli!
Se oli leikannutkin sen ihan itse Tuulan kanssa.

Taisku-Paiskua ei saa syöttää enää yhtään. Eilen se pisteli chili con carnea lusikalla ja viispiikkisellä, pavut se mukelsi suusta pois. Spagetti oli maistunut kaikille niin tarhassa, töissä, eskarissa kuin koulussakin. Minä sain sushia, jee. Tässä on ihan lähellä kiva pieni sushipaikka ja sinne meinaan suunnata lounaalle aina, kun joku vaan lähtee kaveriksi.

Mutta nyt paltsuun.

No comments:

Post a Comment