Wednesday, December 28, 2022

Oivalluksia

Kun harrastaa erilaisia asioita kääpäin kanssa, saa elämään ihan uusia kulmia. Tässä lyhyt kooste.

 

Laskettelu

 

Nyt kun mä oon kasvanut ja sä oot laihtunut, meidän on helpompi mennä yhdessä hissillä.

 

Suunnistus

 

Nappikset ja suunnistuskengät on melkeen samat, suunnistuskengissä on vaan heikommat palikat.

 

-Ooksä vieläki suunnistuksessa?

-Ei sitä oo ainakaan tullu. Mä kysyn mun äidiltä.

-Oonks mä vieläki suunnistuksessa? 

-Joo.

-Oon mä.

 

Partio

 

-Mä näin tässä vihreen koppiksen.

-Oliks iso vai pieni?

-Ehkä 4 tai 8 muurahaista.

 

Partiossa on kivaa se, että täällä on kaikki ihan erilaisia.

Ja täällä saa jokainen olla just sellanen ku on.

 

Koulu

 

Matikka on vähän ku karatea. Molemmissa tehdään loputtomasti pieniä, turhia liikkeitä.


Karatekaan ei oo oikees käytös niin hyödyllistä. Must tuntuu, et mä en tuu yhtään paremmaks, vaik mä kirjotan näit samoi laskui koko ajan.

No comments:

Post a Comment