Tuesday, February 05, 2013

Mun synttärit!

Mies heräsi ripeästi ja lähti kokoamaan joukkojaan. Alakerrasta kuului sipinää ja supinaa ja pientä kolistelua. Taimi löytyi sängystä ilman vaippaa ja sitä hämmästeltiin.

Pian ovelta kuului onnittelulaulut ja sisään säntäsi kolme yökkäriasuista ja kaksi vaippapeppua. Sain ihanat lahjat:

-Kolme korttia
-Spa pehmentävää vartalovoita 
-Kahvakuulan
-Duplopaketin, jossa Minä ja Mies melotaan kultaisella kanootilla
-Lahjakortin kirjakauppaan
-Ison pönikän namia ja
-POPin yökkärin

Ja tarjottimella oli

-Pikkunakkeja, pekonia ja tomaattia
-Croisantteja
-Hunajamelonia
-Taateleita
-Mansikkarahkaa
-Greippimehua ja
-Maitokahvia.

Lisäksi sain kaverikseni läppärin. 

Mies lähti tuiskuun pienten kanssa, minä aloitin etätyöpäivän ja saatoin Käävän kouluun. Olen ollut tosi ahkera ja nyt olen ansaitulla namitauolla. Aloin tässä muistella viime synttäreitäni, kas näin:

2012: Olin vielä töissä entisessä duunipaikassani Kilossa, Taisku oli ihan pikkuinen sintti.
2011: Olin hetken hoitovapaalla Toukolaisen kanssa, Minikääpä kerhoili ja Kääpä oli eskarissa.
2010: Olin tosi kivalla asiakkaalla projektissa. Sain Mieheltä töihin herkkueväät.
2009: Aloittelin juuri Toukolaisen äitiyslomaa, käävät olivat 3 ja 4.
2008: Olin projektissa Pasilassa, käävät 2 ja 3.
2007: Vaihdoin duunia, irtisanouduin synttäripäivän kunniaksi.
2006: Minikääpä oli juuri syntynyt, 1 kk 1 pv. Kääpä oli vuoden.
2005: Olin taas Pasilassa, Kääpä oli Miehen kanssa kotona.
2004: Olin juuri aloittanut uudessa duunissa, olin projektissa Pasilassa.
2003: Asuimme väliaikaisesti äidin kodissa, muutimme maaliskuussa Ymmerstaan.

Eli sellaiset synttärit, kymmenen ruuhkavuotta, elämäni parhaat.

No comments:

Post a Comment